І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з англійськоїмови в 6 класі

 

Співбесіда з англійської мови в 6класі передбачаєперевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу, а саме мовлення (перевірка говоріння, розуміння почутого) та мови ( перевірка засвоєння необхідного граматичного мінімуму, лексики, фонетична правильність оформлення мови).

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/6-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf

 

Перед співбесідою рекомендується:

  • Вести словник нових лексичних одиниць. Для цього потрібно завести загальний зошит в клітинку, поділити його сторінки на три колонки ( перша колонка – слово, написане англійською мовою, друга – транскрипція, третя – переклад українською мовою). Нові лексичні одиниці слід вивчати поступово ( до 10 лексичних одиниць за день), постійно повторюючи їх та тренуючись складати з ними власні словосполучення та речення).
  • Нотування граматичних правил, що вивчаються у зошит. Після опису правила обов’язково має відбутись його закріплення на прикладах ( відбувається шляхом виконання вправ з підручника на закріплення, та підбір власних речень з використанням зазначеної граматичної структури ( категорії).
  • Створення тез відповідей на говоріння зазначених тем. Це допоможе бути зібраним під час самої співбесіди, розширити кругозір з теми та мати уявлення про що можна взагалі сказати на запропоновану тематику.
  • Засвоїти та користуватись під час співбесіди базовими правилами етикету розмови. Будь-яківчителі є звичайними людьми, з якими може виникнути ситуативне спілкування, тому правила ввічливої розмови зі своїм співрозмовником будуть доречними ( наприклад, “Howareyou?”, “ letmethink, please”, “justamoment, please”, “couldyourepeatoncemore?”, “canyousayitagain?” тощо).

 

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

 

Наприклад, можливі такі запитання:

( на перевірку усного та діалогічного мовлення)

  • Describe the appearance of your close friend in details as much as you can.
  • Tell about your last Geography lesson. What activities did you do? Did you like it? Was it too difficult (easy) for you?
  • What winter sports do you know? What kind of sport are you fond of? Why?

 

( на перевірку засвоєння граматичних навичок)

Translate the sentence:  He’s the most handsome boy I have ever seen.

 

Перекладіть речення: Вони радісно запропонували піти на вулицю.

 

(на перевірку засвоєння лексичних навичок)

Try to give a synonym to the word “to participate”

Try to translate the word “shy”

Try to explain the word combination “lazy person”

 

На співбесіді можлива наявність тестових завдань, наприклад:

  1. The scientific study of the earth is called:

a)Botany                                                    b)Health Care

c)Geography                           d)Handcrafts

  1. What is the correct equipment for your PE lesson?
  2. a) ladder b)rope
  3. c) tryout d) football
  4. 3. He was talking about the history ____ Ukraine
  5. a) at                                      b) for
  6. c) of d) in
  7. 4. _______ I learn this long poem by heart?

a)must                                                       b)could

c)may                                                                  d)should

5.My friend is two years older than___.

a)my                                                          b)mine

c)me                                                           d)I

6.Which word suits to characterize people’s  height?

  1. a) small b)plump

c)large                                                        d) tall

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції (Описувати, розповідати, характеризувати, порівнювати, аргументувати свій вибір, запитувати та надавати , інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію).Все усне мовлення учня має бути фонетично правильним. Акцент та інтонація певної англомовної країни ( США, Великої Британії) є не обов’язковою умовою та не оцінюється.

 

 

Administrator