І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з англійської мови в 7 класі

 

Співбесіда з англійської мови в 7 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу, а саме мовлення (перевірка говоріння, розуміння почутого) та мови ( перевірка засвоєння необхідного граматичного мінімуму, лексики, фонетична правильність оформлення мови).

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/7-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf

 

 

Перед співбесідою рекомендується:

  • Вести словник нових лексичних одиниць. Для цього потрібно завести загальний зошит в клітинку, поділити його сторінки на три колонки ( перша колонка – слово, написане англійською мовою, друга – транскрипція, третя – переклад українською мовою). Нові лексичні одиниці слід вивчати поступово ( до 10 лексичних одиниць за день), постійно повторюючи їх та тренуючись складати з ними власні словосполучення та речення).
  • Нотування граматичних правил, що вивчаються у зошит. Після опису правила обов’язково має відбутись його закріплення на прикладах ( відбувається шляхом виконання вправ з підручника на закріплення, та підбір власних речень з використанням зазначеної граматичної структури ( категорії).
  • Створення тез відповідей на говоріння зазначених тем. Це допоможе бути зібраним під час самої співбесіди, розширити кругозір з теми та мати уявлення про що можна взагалі сказати на запропоновану тематику.
  • Засвоїти та користуватись під час співбесіди базовими правилами етикету розмови. Будь-які вчителі є звичайними людьми, з якими може виникнути ситуативне спілкування, тому правила ввічливої розмови зі своїм співрозмовником будуть доречними ( наприклад, “Howareyou?”, “ letmethink, please”, “justamoment, please”, “couldyourepeatoncemore?”, “canyousayitagain?” тощо).

 

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

 

Наприклад, можливі такі запитання:

( на перевірку усного та діалогічного мовлення)

  • Describe your family duties and traditions. How much time do you usually spend together? What each family member must do at home? What about your duties about the house?
  • Tell about your last time being ill. What happened to you? What were the symptoms of the disease? How did you cure yourself?
  • Why should we go to a doctor when we have no symptoms of illness?

( на перевірку засвоєння граматичних навичок)

Translate the sentence:  They couldn’t go away because he had locked the door.

 

Перекладіть речення: Сьогодні діти не зробили нічого поганого.

 

(на перевірку засвоєння лексичних навичок)

Name all cooking equipment that you know.

Baking method of food preparation is suitable for preparing… (what?)

Try to give a synonym to the word “to treat”

Try to translate the word “prescription”

Try to explain the word “therapeutist”

 

На співбесіді можлива наявність тестових завдань, наприклад:

  1. The scientific study of the earth is called:

a)Botany                                                    b)Health Care

c)Geography                           d)Handcrafts

  1. What is the correct equipment for your PE lesson?
  2. a) ladder b)rope
  3. c) tryout d) football
  4. 3. He was talking about the history ____ Ukraine
  5. a) at                                      b) for
  6. c) of d) in
  7. 4. _______ I learn this long poem by heart?

a)must                                                       b)could

c)may                                                                  d)should

5.My friend is two years older than___.

a)my                                                          b)mine

c)me                                                           d)I

6.Which word suits to characterize people’s  height?

  1. a) small b)plump

c)large                                                        d) tall

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції (Описувати, розповідати, характеризувати, порівнювати, аргументувати свій вибір, запитувати та надавати , інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію).Все усне мовлення учня має бути фонетично правильним. Акцент та інтонація певної англомовної країни ( США, Великої Британії) є не обов’язковою умовою та не оцінюється.

 

 

Administrator