І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з англійської мови в 9 класі

 

Співбесіда з англійської мови в 9 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу, а саме мовлення (перевірка говоріння, розуміння почутого) та мови ( перевірка засвоєння необхідного граматичного мінімуму, лексики, фонетична правильність оформлення мови).

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/9-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf

 

Перед співбесідою рекомендується:

  • Вести словник нових лексичних одиниць. Для цього потрібно завести загальний зошит в клітинку, поділити його сторінки на три колонки ( перша колонка – слово, написане англійською мовою, друга – транскрипція, третя – переклад українською мовою). Нові лексичні одиниці слід вивчати поступово ( до 10 лексичних одиниць за день), постійно повторюючи їх та тренуючись складати з ними власні словосполучення та речення).
  • Нотування граматичних правил, що вивчаються у зошит. Після опису правила обов’язково має відбутись його закріплення на прикладах ( відбувається шляхом виконання вправ з підручника на закріплення, та підбір власних речень з використанням зазначеної граматичної структури ( категорії).
  • Створення тез відповідей на говоріння зазначених тем. Це допоможе бути зібраним під час самої співбесіди, розширити кругозір з теми та мати уявлення про що можна взагалі сказати на запропоновану тематику.
  • Засвоїти та користуватись під час співбесіди базовими правилами етикету розмови. Будь-які вчителі є звичайними людьми, з якими може виникнути ситуативне спілкування, тому правила ввічливої розмови зі своїм співрозмовником будуть доречними ( наприклад, “Howareyou?”, “ letmethink, please”, “justamoment, please”, “couldyourepeatoncemore?”, “canyousayitagain?” тощо).

 

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

 

Наприклад, можливі такі запитання:

( на перевірку усного та діалогічного мовлення)

  • What is your attitude of fashion? It is important to be fashionable? Why do people pay great attention on their fashion? Is it matter to you to be fashionable?
  • Do you agree with the statement that today’s youth do not listen to the radio stations now? Support your idea with examples based on your experience.

 

( на перевірку засвоєння граматичних навичок)

Translate the sentence:  They could have read the article of this blogger.

 

Перекладіть речення: Спортсмен, який пробіг 100 метрів, впав на землю.

 

(на перевірку засвоєння лексичних навичок)

Try to give a synonym to the word “opportunity”

Try to translate the word “intelligent”

Try to explain the word “commercial”

 

На співбесіді можлива наявність тестових завдань, наприклад:

  1. Tom was a small child, he ___ spend hours every day playing with his toys in the garden.
  2. a) used   b) was
  3. c) would d) should

 

  1. 2. “You are so late! What ____you?

a)kept                                      b)is keeping

c)was keeping                                   d)keeping

 

3.I didn’t expect ____for a conference.

  1. a) to be invited                                      b) to invited
  2. c) to have invited d) to invite

 

4.Apersonwhoworkstoimprovebadsocialconditionsandhelppeopleinneed is called___.

  1. a) social worker b)travel agent

c)interior decorator                            d)accountant

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції (Описувати, розповідати, характеризувати, порівнювати, аргументувати свій вибір, запитувати та надавати , інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію).Все усне мовлення учня має бути фонетично правильним. Акцент та інтонація певної англомовної країни ( США, Великої Британії) є не обов’язковою умовою та не оцінюється.

 

 

Administrator