І семестр

С П І В Б Е С І Д А

Алгебра 9 клас

 

На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).

 

На співбесіді Вам необхідно мати:

  • Робочий зошит і ручку.
  • Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
  • Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник, який ви могли отримати в бібліотеці МУШ

«Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів 

(авт. Прокопенко Н.С., Захарійченко Ю.О., Кінащук Н.Л.)

https://drive.google.com/open?id=0B3m2TqBM0APKMDdrLWx6YldYc1U

Підручник має інтернет – підтримку, електронні матеріали на сайті http://interactive.ranok.com.ua/

 

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна

 http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/9-алгебра.pdf

 

Підручник містить узагальнюючий матеріал для підготовки до тематичного оцінювання:

  • Стор. 54 на стор. 55 – робота для самоконтролю
  • Стор. 94-95, на стор 96 – робота для самоконтролю
  • Стор. 143-145, на стор 146 – робота для самоконтролю
  • Стор. 176, на стор 178 – робота для самоконтролю
  • Стор. 208-209, на стор 210 – робота для самоконтролю

 

Відповідаючи на теоретичні  запитання, учень має: 

наводити приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює: ·  властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує  розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною.

наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);

застосовує алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком

 

розв’язує вправи, що передбачають:

  • побудову графіка квадратичної функції;
  • розв’язування квадратних нерівностей;
  • знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня;
  • складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

 

Перевірка засвоєного матеріалу на практиці, передбачає також розв’зання завдань.

Зразки завдань 

 

Бажаємо успіхів.

Чекаємо на співбесіді.

Administrator