ІІ семестр

Рекомендації щодо співбесіди з всесвітньої історії у 7 класі

Співбесіда з всесвітньоїісторії у 7 класі передбачаєперевірку екстерна щодо сформованості у нього  уявлень і початкових знань про історію як галузь людських знань, як науку,що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна.

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Орієнтовні питання до співбесіди в ІІ семестрі:

  1. Які причини церковного розколу 1054 р.? Які утворилися дві християнські церкви?
  2. Чим католики відрізняються від православних?
  3. Визначте особливості становища церкви в ХІ–ХV cт.
  4. Чим уславився Тома Аквінський?
  5. Що таке єресь? Як у Середньовічні боролися з єресями?
  6. Якими були середньовічні школи та університети?
  7. Якими були наукові й технічні досягнення у Середні віки?
  8. Хто був засновником книгодрукування? Коли воно виникло?
  9. Які архітектурні стилі домінували у Середні віки?
  10. Назвіть жанри мистецтва, які розвивалися у Середні віки?
  11. Чому церква мала великий вплив на розвиток мистецтва?
  12. Де зародилась культура Відродження?
  13. Що такегуманізм?
  14. Що таке інквізиція?
  15. Які події отримали назву Альбігойські війни?
  16. Яку роль у християнізації Центрально-Східної Європи відіграли чернечі лицарські ордени (Тевтонський,
  17. Лівонський, орден Мечоносців)?
  18. Які території були приєднані до Великого князівства Литовського за правління князя Ольгерда(Дмитра) Гедиміновича?
  19. Чому польський король Казимир ІІІ отримав прізвисько Великий?
  20. Чим уславився угорський корольІштван І?
  21. Хто такий Ян Гус?
  22. Які причини Гуситських війн у Чехії?
  23. Коли Центрально-східна Європа зазнала монгольської навали?
  24. Коли існувала Новгородська боярська республіка?
  25. Завдяки чому московським князям вдалося об’єднати під своєю владою північно-східні землі Русі?
  26. Які реформи провів Іван ІІІ у Московській державі?
  27. Як була утворена Османська імперія?
  28. Яке прізвисько отримав султанМехмед ІІ?
  29. Які здобутки культуриОсманської імперії?
  30. У якому столітті Чехія, Польща, Угорщина стали королівствами?
  31. Яка заслуга монахів Кирила і Мефодія?
  32. Хто був засновником Монгольської імперії?
  33. Якими були держава і суспільство в середньовічному Китаї?
  34. Назвіть досягнення китайської культури у Середні віки?
  35. Коли виник Делійський султанат?
  36. Які здобутки індійської культури в Середні віки?
  37. Коли в Японії почалося правління сьогунів?
  38. Яку державу називали «Піднебесна імперія»?
  39. Що таке «каста»?
  40. У якому році утворено монгольську державу Золота орда?
  41. Коли було повалено монгольськепанування у Китаї і встановлено династіюМін?
  42. У якому році відбулася битва на Косовому полі? Хто у ній переміг?
  43. У якому році припинила існування Візантійська імперія?
  44. Хто такий Хуан Чао?

Під час співбесіди екстерн7 класу має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції: уміння орієнтуватися в історичному часі, встановлювати причино-наслідкові зв’язки,уміння орієнтуватися в історичному просторі; знаходити взаємозалежності в розвитку суспільства, господарства, культури і природного довкілля; уміння працювати з джерелами історичної інформації, уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу й пояснення історичних подій та явищ, ставити запитання та шукати відповіді, уміння формулювати оцінку історичних подій та історичних постатей, вміти аналізувати й висловлювати власну думку.

Administrator

solevisible