С П І В Б Е С І Д А
Геометрія 8 клас
На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).
На співбесіді Вам необхідно мати:
- Робочий зошит і ручку.
- Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
- Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник, який ви могли отримати в бібліотеці МУШ
Геометрія / авт. Єршова А. П., Голобородько В.В., Крижановський О.Ф., Єршов С. В. Вид-во «Ранок» https://www.ranok.com.ua/resources/Geometriya_8kl.pdf
Підручник має інтернет – підтримку, електронні матеріали на сайті http://interactive.ranok.com.ua/
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/8-геометрія.pdf
Підручник містить узагальнюючий матеріал для підготовки до тематичного оцінювання:
- Стор. 88-94, на стор.40 та 87 – роботи для самоконтролю
- Стор. 144-147, на стор 143 – робота для самоконтролю
Відповідаючи на теоретичні запитання, учень повинен:
наводити приклади та пояснювати,що таке: чотирикутник ;опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника
формулювати: означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників;
центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції
ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників
теорему: Фалеса ; про суму кутів чотирикутника
класифікувати чотирикутники
зображувати та знаходити на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи
обґрунтовувати належність чотирикутника до певного виду
доводити: властивості й ознаки паралелограма ; властивості прямокутника, ромба, квадрата
застосовувати вивчені означення і властивості до розв`язування задач, зокрема практичного змісту.
наводити приклади подібних трикутників
пояснювати зв`язок між рівністю і подібністю геометричних фігур
формулювати: теорему:про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників;
узагальнену теорему Фалеса
зображувати та знаходити на малюнках подібні трикутники
обґрунтовувати подібність трикутників
застосовувати вивчені означення й властивості до розв`язування задач, зокрема про знаходженні відстаней на місцевості
Перевірка засвоєного матеріалу на практиці, передбачає також розв’зання завдань.