ІІ семестр

Орієнтовні питання до співбесіди в ІІ семестрі:

  1. Як історичні пам’ятки зберігають історичну пам’ять?
  2. Чи можна за пам’ятниками простежити взаємозв’язок різних епох історії України?
  3. Коли і як виникла Київська держава?
  4. У якому році було хрещено Русь? Яке значення цієї події?
  5. Коли і ким була заснована Галицько-Волинська держава?
  6. Хто такі козаки? У якій частині українських земель сформувалося козацтво?
  7. 7. Коли почалася Національно-визвольна війна українського народу проти Речі Посполитої?
  8. За допомогою «лінії часу» визначте час існування Української козацької держави, Запорозької Січі
  9. До складу яких імперій входили українські землі в XIX ст.? Яким було ставлення влади імперій до українців?
  10. Що таке національне відродження?
  11. Коли діяло Кирило-Мефодіївське братство? Які ідеї висловлювали члени братства?
  12. Коли розпочалася Перша світова війна? У складі армій яких держав воювали українці?
  13. Хто очолював Українську Центральну Раду? Що проголошував Перший Універсал УЦР
  14. Яку подію відзначають як День соборності?
  15. Який існує взаємозв’язок між Першою світовою війною та Українською революцією?
  16. Які події спонукали до проголошення незалежності Української Народної Республіки?
  17. Чому українці зазнали поразки у визвольних змаганнях?
  18. Коли і з якою метою було створено СРСР?
  19. Для чого в СРСР створювали колгоспи? Що таке розкуркулення? Чому Голодомор називають геноцидом українського народу?
  20. Коли почалася Друга світова війна? Що спонукало українців до збройної боротьби проти нацистів та їхніх пособників?
  21. За що і проти кого боролася Українська повстанська армія?
  22. Якими були наслідки Другої світової війни для України?
  23. У складі якої держави перебувала Україна до 1991 р.? Із якою метою відбувалося знищення української мови та культури за радянських часів?
  24. Коли було проголошено незалежність України?
  25. Якими були причини Революції Гідності?
  26. Чому Росія вчинила агресію проти України?
  27. Що таке історичний факт? Якими є його основні ознаки? Чим різняться між собою історичні події, явища, процеси? Хто такі історичні особи?
  28. Хто такі історики? Кого з  видатних українських істориків ви знаєте? Розкажіть про одного з них.
  29. Чому праця є основою життя людства? Що таке економіка? Коли з’явилося натуральне господарство? Якими є його ознаки?
  30. Як була започаткована вища освіта? Яку роль виконували університети на українських землях у XIX — на початку XX ст.? Чому в  Російській імперії українці не могли здобути освіту рідною мовою?
  31. Що таке дозвілля? Яке місце в дозвіллі посідають свята?

Під час співбесіди екстерн 5 класу має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції: уміння орієнтуватися в історичному часі, встановлювати причино-наслідкові зв’язки,уміння орієнтуватися в історичному просторі; знаходити взаємозалежності в розвитку суспільства, господарства, культури і природного довкілля; уміння працювати з джерелами історичної інформації, уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу й пояснення історичних подій та явищ, ставити запитання та шукати відповіді, уміння формулювати оцінку історичних подій та історичних постатей, вміти аналізувати й висловлювати власну думку.

Administrator

solevisible