ІІ семестр

Орієнтовні питання до співбесіди в ІІ семестрі:

  1. Наведіть періодизація історії давніх Греції та Риму.
  2. Які природно­-географічні умови Балканського півострова?
  3. Як археологи відкрили Мінойську й Ахейську палацові цивілізації?
  4. Як було влаштоване давньогрецьке суспільство Афін та Спарти?
  5. Які причини греко­-перських війн? Назвіть основні битви греко-перських війн.
  6. За якого правителя в Афінах було утверджено демократію?
  7. Чим уславився Перікл?
  8. Охарактеризуйте господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.
  9. Назвіть 12 олімпійських богів Греції.
  10. Коли відбулися перші античні олімпійські ігри?
  11. Які основні відмінності в освіта та вихованні афінян і спартанців?
  12. Коли і як македонський цар Філіп II підкорив Грецію?
  13. Що таке еллінізм?
  14. Чим уславивсяАлександр Македонський?
  15. Назвіть наймогутніші елліністичні держави.
  16. Які особливості культура елліністичної доби?
  17. Які причини Великої грецької колонізації?
  18. Де були засновані античні грецькі поселення на території України (у Північному Причорномор’ї)?
  19. Чим вирізнялося суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України?20. Якими булу взаємини греків-колоністів і місцевого населення?
  20. Розкажіть про одне з племен (кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни).
  21. Які природно-­географічні умови Апеннінського півострова?
  22. Коли виникло місто Рим?
  23. Яким був соціальний устрій та організація влади в Римській республіці в V–І ст. до н.е.?
  24. Скільки було Пунічних воєн?
  25. Хто такий Ганібал?
  26. Коли у Римі була встановлена диктатура Цезаря?
  27. Коли Римська республіка стала імперією? 29. Що таке принципат?
  28. Які території були приєднані до Риму за правління Октавіана Августа?
  29. Які боги становлять пантеон римських богів?
  30. Які особливості мистецтва Давнього Риму?
  31. Що зумовило кризу Римської імперії?
  32. Вкажіть прояви кризи.Коли виникло християнство?
  33. Як відбувалося поширення християнства?
  34. Коли християнство стало офіційною релігією Римської імперії?
  35. Коли Римська імперія була розділена на Західну і Східну?
  36. Які хронологічні межі Великого переселення народів?
  37. Які причини падіння Західної Римської імперії?
  38. Назвіть теорії походження (витоки) слов’янських народів.
  39. Де прабатьківщина слов’ян?
  40. Що таке язичництво?
  41. Назвіть слов’янських богів?
    44. Які хронологічні рамки Великого розселення слов’ян?
  42. Хто такі анти і склавини?
  43. Які причини зникнення стародавніх цивілізацій?
  44. Покажіть сучасні цивілізації на мапі світу.
  45. Які головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя?
  46. Коли зародилися китайська та індійська цивілізації?
  47. Як взаємодіють між собою цивілізаційні? Наведіть приклади.

 

Під час співбесіди екстерн6 класу має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції: уміння орієнтуватися в історичному часі, встановлювати причино-наслідкові зв’язки,уміння орієнтуватися в історичному просторі; знаходити взаємозалежності в розвитку суспільства, господарства, культури і природного довкілля; уміння працювати з джерелами історичної інформації, уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу й пояснення історичних подій та явищ, ставити запитання та шукати відповіді, уміння формулювати оцінку історичних подій та історичних постатей, вміти аналізувати й висловлювати власну думку.

Administrator

solevisible