Рекомендації щодо підготовки до співбесіди з географії у 8 класі
Співбесіда з географії у 8 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу.
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/8-%D0%93%D0%B5%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F-.pdf
Робота із картами атласу для 8 класу значно допоможе в опануванні навчального матеріалу.
Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.
Наприклад, можливі такі запитання:
( на знання географічних термінів)
- Що таке республіка?
- Що таке монархія?
- Що таке ландшафт?
- Що таке місцевий час?
( на знання картографічного матеріалу)
- Назвіть проекцію, у якій виконана наведена карта.
- Яка форма рельєфу на крайній півночі України?
- Яка область України межує з найбільшою кількістю країн?
- Які ґрунти є типовими для виділеного на картосхемі району?
( на знання причинно-наслідкових зв’язків)
- 1.Як взаємопов’язані тектонічна будова та рельєф України?
- 2. Чим небезпечне використання мінеральних добрив?
- 3. Чи можете ви особисто економно використовувати природні ресурси? Наведіть приклади.
- Які наслідки демографічної кризи?
На співбесіді можливі тестові завдання, наприклад:
- У якому році остаточно сформувалась територія України в сучасних межах?
А у 1991р. Б у 1954р. В у 1939р . Г у 1974.
- З якою із перелічених держав Україна має не тільки сухопутний, а й морський кордон?
А Польща Б Румунія В Словаччина Г Білорусь.
- В якому годинному поясі розташована Україна?
А нульовому Б першому В другому Г третьому
- Яка з названих карт є загальногеографічною?
А карта природних зон Б топографічна
В кліматична Г карта ґрунтів.
Також під час проведення співбесіди у 8 класі вирішуються задачі на різницю в місцевому та поясному часі, на визначення природного приросту населення.
При проходженні співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми (інформацію з теорії та картографії), набуті компетенції (вміти аналізувати й висловлювати власну думку, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки).