Потрібно знати такі теми:
- Що таке літературні жанри (вміти пояснити своїми словами)?
 - Розрізняти твори малих жанрів усної народної творчості (фольклору): прислів’я, приказки, скоромовки, загадки, лічилки тощо. Наводити з пам’яті приклади.
 - Що таке міф?
 - Які єгипетські міфи вивчали?
 - Які міфи Давньої Греції знаєте? Назвіть.
 - Які слов’янські міфи?
 - Уміти розказати зміст обраного вчителем міфу близько до тексту.
 - Уміти формулювати запитання за змістом прочитаних творів.
 - Жанри: легенда, притча, казка, байка. Уміти пояснити своїми словами різницю між ними.
 - Які легенди прочитали? Назвіть.
 - Виконання завдань «Повтори і пригадай».
 - Уміти складати план за допомогою розповідних речень до прочитаних творів.
 - Які твори називаються ліричними? Уміти знайти ліричного героя, слова-ознаки, порівняння, слова з переносним значенням.
 
Потрібно вміти:
- виразно читати учнем (ученицею) вивчених напам’ять творів;
 - аналізувати прочитаний літературний твір (уміння встановлювати смислові, причинно-наслідкові зв’язки за змістом прочитаного твору (визначити риси характеру персонажів, пояснити мотиви їхніх вчинків);
 
Вивчити напам’ять:
- «Реве та стогне Дніпр широкий», Т.Г. Шевченко
 - Прозовий твір «Чудовий Дніпро», переклад М. Рильського; опис українського степу, М. Гоголь; опис вечора, Марко Вовчок (1 на вибір)
 - Один із віршів про осінь Ліни Костенко.
 - Один з віршів Д Павличка.
 
