С П І В Б Е С І Д А
Геометрія 9 клас
На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).
На співбесіді Вам необхідно мати:
- Робочий зошит і ручку.
- Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
- Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник, який ви могли отримати в бібліотеці МУШ
«Геометрія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Єршова А.П., Голобородько В.В., Крижановський О.Ф.,Єршов С.В.)
https://drive.google.com/open?id=0B0kHwvQLtSb5bGZ3WFVyeHNpR2c
Підручник має інтернет – підтримку, електронні матеріали на сайті http://interactive.ranok.com.ua/
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/9-геометрія.pdf
Підручник містить узагальнюючий матеріал для підготовки до тематичного оцінювання:
- Стор. 43-47, на стор. 42 – робота для самоконтролю
- Стор. 81-82, на стор 80 – робота для самоконтролю
- Стор. 133-135, на стор 132 – робота для самоконтролю
Відповідаючи на теоретичні запитання, учень:
пояснює що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°;що означає «розв’язати трикутник»;
формулює теорему: косинусів, теорему синусів;
записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);
зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;
обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;
застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач
пояснює:·що таке рівняння фігури; як можна задати на координатній площині: пряму; коло; формулює теореми про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;
записує та пояснює: формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;· рівняння кола, прямої;
зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;
обчислює:·координати середини відрізка;
відстань між двома точками, заданих своїми координатами;
застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач
Cтосовно геометричних перетворень:
наводить приклади:·фігур та їх образів при геометричних переміщеннях; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;
пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;
формулює:· означення: рівних фігур;
властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;
зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;
обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії;
застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач
Перевірка засвоєного матеріалу на практиці, передбачає також розв’зання завдань.
Бажаємо успіхів.
Чекаємо на співбесіді.