С П І В Б Е С І Д А
Алгебра 9 клас
На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).
На співбесіді Вам необхідно мати:
- Робочий зошит і ручку.
- Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
- Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник, який ви могли отримати в бібліотеці МУШ
«Алгебра» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Прокопенко Н.С., Захарійченко Ю.О., Кінащук Н.Л.)
https://drive.google.com/open?id=0B3m2TqBM0APKMDdrLWx6YldYc1U
Підручник має інтернет – підтримку, електронні матеріали на сайті http://interactive.ranok.com.ua/
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна
http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/9-алгебра.pdf
Підручник містить узагальнюючий матеріал для підготовки до тематичного оцінювання:
- Стор. 54 на стор. 55 – робота для самоконтролю
- Стор. 94-95, на стор 96 – робота для самоконтролю
- Стор. 143-145, на стор 146 – робота для самоконтролю
- Стор. 176, на стор 178 – робота для самоконтролю
- Стор. 208-209, на стор 210 – робота для самоконтролю
Відповідаючи на теоретичні запитання, учень має:
наводити приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;
пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;
формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;
означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;
обґрунтовує властивості числових нерівностей;
зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;
записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;
розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною.
наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці
пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x);
застосовує алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком
розв’язує вправи, що передбачають:
- побудову графіка квадратичної функції;
- розв’язування квадратних нерівностей;
- знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня;
- складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач
Перевірка засвоєного матеріалу на практиці, передбачає також розв’зання завдань.
Бажаємо успіхів.
Чекаємо на співбесіді.