У листопаді відбувся триденний виїзний воркшоп, присвячений розробці методичного забезпечення навчання для дітей з тимчасово окупованих територій. До заходу долучилися команда та проєктний офіс Міжнародної української школи (МУШ), яка з 2014 року забезпечує доступ до української освіти дітям з АР Крим та м. Севастополь.
Учасники воркшопу — вчителі та освітні управлінці з деокупованих і тимчасово окупованих територій, представники громадського сектору та команда МУШ — працювали над кількома ключовими завданнями. Зокрема, підсумували результати попередніх галузевих воркшопів, визначили базові вимоги до закладів освіти, що навчають дітей з ТОТ, та сформували рамку компетентностей для вчителів, які працюють з такими учнями.
Під час заходу Анна Марко, голова Проєктного офісу «Трансформація Міжнародної української школи», представила оновлену стратегію розвитку МУШ. Марія Красненко, правозахисниця та експертка з питань внутрішнього переміщення, презентувала Концепцію доступу до права на освіту молоді з тимчасово окупованих територій.
Важливим результатом воркшопу стали конкретні пропозиції щодо подолання наслідків російської збройної агресії в освітній сфері та протидії ворожій пропаганді на ТОТ. Учасники також визначили практичні кроки для надання всебічної підтримки учням, батькам та вчителям з окупованих територій.
Захід відбувся за підтримки благодійного фонду «Солом’янські котики» та проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).