Річна

ІНФОРМАТИКА

2 клас

Теми, які повинен опрацювати екстерн, готуючись до співбесіди:

 

Інформація

Комп’ютери та інші пристрої

Інтернет

Графіка

Команди та виконавці

 

Орієнтовний перелік питань з інформатики для співбесіди.

 

  • У яких сферах діяльності  людина використовує сучасні комп’ютери?
  • Які ти знаєш види комп’ютерів?
  • Що таке Інтернет?
  • Розкажи правила поведінки і безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером.
  • Дай відповіді на запитання.

– Чи можна нахилятися до екрана?

– Чи можна торкатися клавіш клавіатури брудними та вологими

руками?

– Чи можна торкатися пальцями екрана монітора?

– Чи можна класти предмети на клавіатуру?

  • Закінчи речення так, щоб утворилось істинне висловлення.

 

Комп’ютер готовий до роботи, коли на екрані монітора з’являється

 

Слова для довідки: малюнок, робочий стіл, текст, вказівник.  

  • Назви складові комп’ютера. Яке їхнє призначення?
  • Розкажи послідовність вмикнення комп’ютера.
  • Що таке піктограма?
  • Що відкривається, коли двічі клікнути на піктограму?
  • Які кнопки розташовані у рядку заголовка вікна?
  • Для чого призначена клавіатура?
  • Яку інформацію можна вводити, натискаючи клавіші на клавіатурі?
  • Назви, які дії можна виконати за допомогою клавіші Shift.
  • Назви, які дії можна виконати за допомогою клавіші Caps Lock.
  • Для чого призначена клавіша Enter?
  • Для чого призначена клавіша Esk?
  • Що таке інформація?
  • Назви органи чуття, якими людина сприймає інформацію.
  • Які пристрої здатні передавати повідомлення?
  • Що можна робити з інформацією?
  • Назви пристрої введення та виведення інформації.
  • Для чого призначені різні електронні пристрої, що використовує людина  під час  роботи з повідомленнями  (телефон,  диктофон, смартфон, факс, плеєр, калькулятор, фотокамера, кінокамера, GPS навігатор, телевізор, комп’ютер та ін.)?
  • Що таке команда?
  • Наведи приклади команд.
  • Продовж речення: Виконавець – це той, _____________________________

_______________________________________________________________.

  • Продовж речення: Алгоритм – це __________________________________

_______________________________________________________________.

 

  • Хто може бути виконавцем алгоритму?
  • Із чого складається алгоритм?
  • Які комп’ютерні операції можна виконувати у програмі Paint?
  • Де у програмі Paint знаходяться інструменти?
  • Скажи, які бувають об’єкти? (Істота, неістота, предмет).
  • Наведи приклади об’єктів, їхніх властивостей та значень властивостей.
  • Наведи приклади об’єктів та їхніх властивостей, які не змінюють свої значення.
  • Наведи приклади об’єктів та їхніх властивостей, які можуть змінювати свої значення.
  • Назви інструменти графічного редактора.
  • Розкажіть про результати власних навчальних досягнень, починаючи речення словами:

«Я розрізняю…», «Я знаю…» «Я розумію…», «Я вмію…», «Мені вдається…»,

«Мені ще слід попрацювати…», «Я намагаюсь…», «Я прагну…».

Administrator