І семестр

Потрібно знати такі теми:

  • Що таке літературні жанри (вміти пояснити своїми словами)?
  • Розрізняти твори малих жанрів усної народної творчості (фольклору): прислів’я, приказки, скоромовки, загадки, лічилки тощо. Наводити з пам’яті приклади.
  • Що таке міф?
  • Які єгипетські міфи вивчали?
  • Які міфи Давньої Греції знаєте? Назвіть.
  • Які слов’янські міфи?
  • Уміти розказати зміст обраного вчителем міфу близько до тексту.
  • Уміти формулювати запитання за змістом прочитаних творів.
  • Жанри: легенда, притча, казка, байка. Уміти пояснити своїми словами різницю між ними.
  • Які легенди прочитали? Назвіть.
  • Виконання завдань «Повтори і пригадай».
  • Уміти складати план за допомогою розповідних речень до прочитаних творів.
  • Які твори називаються ліричними? Уміти знайти ліричного героя, слова-ознаки, порівняння, слова з переносним значенням.

Потрібно вміти:

  • виразно читати учнем (ученицею) вивчених напам’ять творів;
  • аналізувати прочитаний літературний твір (уміння  встановлювати смислові, причинно-наслідкові зв’язки за змістом прочитаного твору (визначити риси характеру персонажів, пояснити мотиви їхніх вчинків);

Вивчити напам’ять:

  • «Реве та стогне Дніпр широкий», Т.Г. Шевченко
  • Прозовий твір «Чудовий Дніпро», переклад М. Рильського;  опис українського степу, М. Гоголь; опис вечора, Марко Вовчок (1 на вибір)
  • Один із віршів про осінь Ліни Костенко.
  • Один з віршів Д Павличка.

Тексти віршів

 

Administrator

solevisible