Потрібно знати такі теми:
- Що таке літературні жанри (вміти пояснити своїми словами)?
- Розрізняти твори малих жанрів усної народної творчості (фольклору): прислів’я, приказки, скоромовки, загадки, лічилки тощо. Наводити з пам’яті приклади.
- Що таке міф?
- Які єгипетські міфи вивчали?
- Які міфи Давньої Греції знаєте? Назвіть.
- Які слов’янські міфи?
- Уміти розказати зміст обраного вчителем міфу близько до тексту.
- Уміти формулювати запитання за змістом прочитаних творів.
- Жанри: легенда, притча, казка, байка. Уміти пояснити своїми словами різницю між ними.
- Які легенди прочитали? Назвіть.
- Виконання завдань «Повтори і пригадай».
- Уміти складати план за допомогою розповідних речень до прочитаних творів.
- Які твори називаються ліричними? Уміти знайти ліричного героя, слова-ознаки, порівняння, слова з переносним значенням.
Потрібно вміти:
- виразно читати учнем (ученицею) вивчених напам’ять творів;
- аналізувати прочитаний літературний твір (уміння встановлювати смислові, причинно-наслідкові зв’язки за змістом прочитаного твору (визначити риси характеру персонажів, пояснити мотиви їхніх вчинків);
Вивчити напам’ять:
- «Реве та стогне Дніпр широкий», Т.Г. Шевченко
- Прозовий твір «Чудовий Дніпро», переклад М. Рильського; опис українського степу, М. Гоголь; опис вечора, Марко Вовчок (1 на вибір)
- Один із віршів про осінь Ліни Костенко.
- Один з віршів Д Павличка.