Орієнтовні питання до співбесіди
- Якою мовою говорять в Україні?
- Наведи приклади усного та писемного мовлення.
- Слова-назви предметів. Наведи приклади.
На які питання відповідають слова-назви. Істоти-неістоти.
- Слова- назви дій. Наведи приклади.
На які питання відповідають слова-назви дій.
- Слова-назви ознаки. Наведи приклади.
- До слова-назви предмета добери слово-назву ознаку та слово-назву дії (наприклад: (що?)олівець (який?) зелений (що робить?) малює;
(хто?) котик (який?)маленький (що робить?) нявчить).
- З чого складаються речення?
- Які розділові знаки ставимо в кінці речення.
- Скільки слів може бути у реченні.
- Склади речення. Назви кількість слів у реченні.
- Промов речення з різною інтонацією.
Наприклад:
- Рома пішов до школи.
- Рома пішов до школи?
- Рома пішов до школи!
- Які букви ти вже вивчив?
- Який звук позначає вивчена буква?
- Які бувають звуки? Мовні і немовні звуки. Наприклад: шум дощу, спів пташки(немовні); Мурчику! Киць-киць! (мовні)
- Що ми бачимо і пишемо? (букви)
- Що ми чуємо і вимовляємо (звуки)
- Які звуки позначають знаками [●]; [▬]; [═].
- Скільки голосних звуків в укр. мові? (6)
- Скільки букв позначають голосні звуки в укр. мові? (10)
- Який приголосний звук завжди м′який?
- Яка буква не має звука?
- Запиши звукову модель слова: наприклад – рука, апельсин, олівець.
- Склад слова. Як поділити слово на склади?
- Наголос. Визнач наголос у словах. Наприклад – голова, осінь.
- Зробити звуковий аналіз слів: ручка, зошит, око, день.
- Уміти прочитати текст (до 25 слів і більше), переказати його.
- Розказати напам′ять 2 приказки, 2 загадки, 2 скоромовки,
На які свята співають колядки, щедрівки.
- Розглядаємо картину – описуємо її.