І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з історії України у 6 класі

Співбесіда з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) у 6 класі передбачає перевірку екстерна щодо сформованості у нього  уявлень і початкових знань про історію як галузь людських знань, як науку, що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна.

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Орієнтовні питання до співбесіди в І семестрі:

Питання для усної співбесіди ( І семестр)

  1. Які теорії походження людини ви знаєте? У чому вони полягають?
  2. На які періоди поділяється кам’яний вік? Що покладено в основу періодизації?
  3. Які були основні заняття первісних людей?
  4. Назвіть перші знаряддя праці первісної людини.
  5. Що таке стоянка?
  6. Опишіть житло неандертальців.
  7. Що взято за основу при створенні періодизації давньої історії людства?
  8. Які найважливіші винаходи зробила людина у палеоліті та мезоліті?
  9. Чим відрізнявся рід від людського стада?
  10. Чим було зумовлена поява матріархату?
  11. Де зародилось землеробство?
  12. Які нові способи обробки каменю винайдені в неоліті?
  13. Чому в первісних людей виникла потреба в обміні?
  14. Як перші ремесла змінили життя людини?
  15. Чому у осілих народів керамічні вироби були з плоским дном?
  16. Поясніть, у чому полягають перший і другий великі поділи праці.
  17. Чому виникають перші міста?
  18. Чим сусідська община відрізнялась від родової?
  19. Чим була зумовлена поява патріархату?
  20. Коли відбулося залюднення території Європи?
  21. Де знайдена перша стоянка первісних людей на території України?
  22. Яка археологічна культура була першою землеробською на теренах України?
  23. Хто такі індоєвропейці?
  24. Які зміни відбулися у житті Європи у період бронзи?
  25. Коли існувала Трипільська культура?
  26. Яке було основне заняття трипільців?
  27. Що сприяло нагромадженню практичних знань первіс­ною людиною?
  28. Чому первісна людина наділяла неживі предмети над­природними властивостями?
  29. Охарактеризуйте перші форми релігійних вірувань. Що з вірувань первісних людей дійшло до нашого часу?
  30. Що зображали первісні люди на своїх малюнках?
  31. Як називали єгиптяни свою країну?
  32. Чому стародавні греки називали піраміди дивом світу?
  33. Опишіть внутрішню будову піраміди Хуфу.
  34. Які природні властивості річки Ніл використали єгиптяни на свою користь?
  35. Чому Єгипет називали «Даром Нілу»?
  36. Коли в Єгипті з’явилися перші землероби?
  37. Опишіть, як давні єгиптяни обробляли землю.
  38. Які пристрої використовувалися для штучного зрошення полів?
  39. Які ремесла були поширені в Давньому Єгипті?
  40. Чим у Давньому Єгипті займалися жерці?
  41. Розкажіть про основні обов’язки писця.
  42. Опишіть один день із життя єгипетського селянина.
  43. З яких частин складалася єгипетська армія?
  44. У чому полягала релігійна реформа Ехнатона?
  45. Чому давньоєгипетське сус­пільство не змогло б існувати без фараона? жерців? писців? чиновників? військо­вих? селян?
  46. Завдяки чому вдалося прочитати ієрогліфи?
  47. Які правила існували у живопису та скульптурі єгиптян?
  48. Назвіть найвеличніші храми Давнього Єгипту.
  49. Назвіть основних єгипетських богів.
  50. Розкажіть про природні умови та жителів Південного Дворіччя.
  51. Чому міф про всесвітній потоп народився саме у Дворіччі?
  52. Яку частину Дворіччя називали Шумером, а яку – Аккадом?
  53. Які інші назви має Дворіччя?
  54. Чому, на вашу думку, в законах Хаммурапі пе­редбачались тяжкі покарання?
  55. Які наукові знання розвивались у Дворіччі? Як вони допомагали в житті її мешканцям?
  56. Що в законах Хаммурапі здається вам спра­ведливим і що несправедливим?
  57. З іменами яких царів пов’язані утворення і розквіт Ассирійської держави?
  58. Як ви гадаєте, завдяки чому ассирійцям вдавалося протягом століть вести переможні війни?
  59. Яким було головне заняття фінікійців?
  60. З якою метою фінікійці засновували колонії?
  61. В чому переваги фінікійського алфавіту перед писемністю Стародавнього Єгипту чи Дворіччя? У чому його недоліки?
  62. Яка слава —добра чи погана —ходила про фінікійців?
  63. Яку роль в історії давніх євреїв, за легендою, віді­грав Мойсей?
  64. Чим уславилися царі Давид і Соломон?
  65. За правління якого царя Нововавилонське царство досягло свого розквіту?
  66. Розкажіть про одне з вавилонських архітектурних чудес.
  67. У релігіях яких народів Дворіччя існував єдиний бог?
  68. Чим шумерський клинопис відрізнявся від перського?
  69. Уявіть себе шумерським учнем і опишіть свій шкільний день.
  70. Хто такий Гільгамеш?
Administrator

solevisible