Рекомендації щодо співбесіди з англійськоїмови в 6 класі
Співбесіда з англійської мови в 6класі передбачаєперевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу, а саме мовлення (перевірка говоріння, розуміння почутого) та мови ( перевірка засвоєння необхідного граматичного мінімуму, лексики, фонетична правильність оформлення мови).
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/6-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Перед співбесідою рекомендується:
- Вести словник нових лексичних одиниць. Для цього потрібно завести загальний зошит в клітинку, поділити його сторінки на три колонки ( перша колонка – слово, написане англійською мовою, друга – транскрипція, третя – переклад українською мовою). Нові лексичні одиниці слід вивчати поступово ( до 10 лексичних одиниць за день), постійно повторюючи їх та тренуючись складати з ними власні словосполучення та речення).
- Нотування граматичних правил, що вивчаються у зошит. Після опису правила обов’язково має відбутись його закріплення на прикладах ( відбувається шляхом виконання вправ з підручника на закріплення, та підбір власних речень з використанням зазначеної граматичної структури ( категорії).
- Створення тез відповідей на говоріння зазначених тем. Це допоможе бути зібраним під час самої співбесіди, розширити кругозір з теми та мати уявлення про що можна взагалі сказати на запропоновану тематику.
- Засвоїти та користуватись під час співбесіди базовими правилами етикету розмови. Будь-яківчителі є звичайними людьми, з якими може виникнути ситуативне спілкування, тому правила ввічливої розмови зі своїм співрозмовником будуть доречними ( наприклад, “Howareyou?”, “ letmethink, please”, “justamoment, please”, “couldyourepeatoncemore?”, “canyousayitagain?” тощо).
Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.
Наприклад, можливі такі запитання:
( на перевірку усного та діалогічного мовлення)
- Describe the appearance of your close friend in details as much as you can.
- Tell about your last Geography lesson. What activities did you do? Did you like it? Was it too difficult (easy) for you?
- What winter sports do you know? What kind of sport are you fond of? Why?
( на перевірку засвоєння граматичних навичок)
Translate the sentence: He’s the most handsome boy I have ever seen.
Перекладіть речення: Вони радісно запропонували піти на вулицю.
(на перевірку засвоєння лексичних навичок)
Try to give a synonym to the word “to participate”
Try to translate the word “shy”
Try to explain the word combination “lazy person”
На співбесіді можлива наявність тестових завдань, наприклад:
- The scientific study of the earth is called:
a)Botany b)Health Care
c)Geography d)Handcrafts
- What is the correct equipment for your PE lesson?
- a) ladder b)rope
- c) tryout d) football
- 3. He was talking about the history ____ Ukraine
- a) at b) for
- c) of d) in
- 4. _______ I learn this long poem by heart?
a)must b)could
c)may d)should
5.My friend is two years older than___.
a)my b)mine
c)me d)I
6.Which word suits to characterize people’s height?
- a) small b)plump
c)large d) tall
Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції (Описувати, розповідати, характеризувати, порівнювати, аргументувати свій вибір, запитувати та надавати , інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію).Все усне мовлення учня має бути фонетично правильним. Акцент та інтонація певної англомовної країни ( США, Великої Британії) є не обов’язковою умовою та не оцінюється.