Рекомендації щодо співбесіди з англійської мови в 9 класі
Співбесіда з англійської мови в 9 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу, а саме мовлення (перевірка говоріння, розуміння почутого) та мови ( перевірка засвоєння необхідного граматичного мінімуму, лексики, фонетична правильність оформлення мови).
Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/9-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Перед співбесідою рекомендується:
- Вести словник нових лексичних одиниць. Для цього потрібно завести загальний зошит в клітинку, поділити його сторінки на три колонки ( перша колонка – слово, написане англійською мовою, друга – транскрипція, третя – переклад українською мовою). Нові лексичні одиниці слід вивчати поступово ( до 10 лексичних одиниць за день), постійно повторюючи їх та тренуючись складати з ними власні словосполучення та речення).
- Нотування граматичних правил, що вивчаються у зошит. Після опису правила обов’язково має відбутись його закріплення на прикладах ( відбувається шляхом виконання вправ з підручника на закріплення, та підбір власних речень з використанням зазначеної граматичної структури ( категорії).
- Створення тез відповідей на говоріння зазначених тем. Це допоможе бути зібраним під час самої співбесіди, розширити кругозір з теми та мати уявлення про що можна взагалі сказати на запропоновану тематику.
- Засвоїти та користуватись під час співбесіди базовими правилами етикету розмови. Будь-які вчителі є звичайними людьми, з якими може виникнути ситуативне спілкування, тому правила ввічливої розмови зі своїм співрозмовником будуть доречними ( наприклад, “Howareyou?”, “ letmethink, please”, “justamoment, please”, “couldyourepeatoncemore?”, “canyousayitagain?” тощо).
Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.
Наприклад, можливі такі запитання:
( на перевірку усного та діалогічного мовлення)
- What is your attitude of fashion? It is important to be fashionable? Why do people pay great attention on their fashion? Is it matter to you to be fashionable?
- Do you agree with the statement that today’s youth do not listen to the radio stations now? Support your idea with examples based on your experience.
( на перевірку засвоєння граматичних навичок)
Translate the sentence: They could have read the article of this blogger.
Перекладіть речення: Спортсмен, який пробіг 100 метрів, впав на землю.
(на перевірку засвоєння лексичних навичок)
Try to give a synonym to the word “opportunity”
Try to translate the word “intelligent”
Try to explain the word “commercial”
На співбесіді можлива наявність тестових завдань, наприклад:
- Tom was a small child, he ___ spend hours every day playing with his toys in the garden.
- a) used b) was
- c) would d) should
- 2. “You are so late! What ____you?
a)kept b)is keeping
c)was keeping d)keeping
3.I didn’t expect ____for a conference.
- a) to be invited b) to invited
- c) to have invited d) to invite
4.Apersonwhoworkstoimprovebadsocialconditionsandhelppeopleinneed is called___.
- a) social worker b)travel agent
c)interior decorator d)accountant
Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми, набуті компетенції (Описувати, розповідати, характеризувати, порівнювати, аргументувати свій вибір, запитувати та надавати , інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію).Все усне мовлення учня має бути фонетично правильним. Акцент та інтонація певної англомовної країни ( США, Великої Британії) є не обов’язковою умовою та не оцінюється.