І семестр

С П І В Б Е С І Д А

Інформатика 11 клас

На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).

 

На співбесіді Вам необхідно мати:

  1. 1. Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
  2. Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник: Інформатика 11 клас, автор Ривкінд Й.Я. (електронна версія https://pidruchnyk.com.ua/450-nformatika-rven-standartu-rivknd-11-klas.html)

3.Комп’ютер із встановленим програмним забезпеченням: Microsoft Office Excel 2007

 

ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ НА СПІВБЕСІДУ

 

  1. Моделювання. Основи алгоритмізації

А) вміти відповідати на питання (ст.9, 15, 26, 33)

Б) вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№1 ст. 10).

  1. Система опрацювання даних, поданих у таблицях

А) вміти відповідати на питання (ст.44, 52, 62, 69, 78, 92, 106, 120, 127)

Б) вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№2 ст. 64, №3 ст. 81, №4 ст. 94, №5 ст. 108, ).

Файли-заговки до практичних робіт Ви знайдете за посиланнями, які розміщено на сторінці Інформатика – Практичні роботи

Бажаємо успіхів.

Чекаємо на співбесіді.

І семестр

С П І В Б Е С І Д А

Інформатика 8 клас

На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ(співбесіда).

 

На співбесіді Вам необхідно мати:

  1. 1. Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка – ІНФОРМАТИКА)
  2. Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник: Інформатика 8 клас, автор Ривкінд Й.Я. (електронна версія https://4book.org/uchebniki-ukraina/8-klass/2334-informatika-8-klas-rivkind-2016)

3.Комп’ютер із встановленим програмним забезпеченням, Архіватор(WinRaR), Microsoft Word, Кіностудія Windows .

4. Під час співбесіди оцінюються знання з теорії (6 балів) та практична робота (6 балів)

 

ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ НА СПІВБЕСІДУ

 

  1. Кодування даних:

А) вміти відповідати на питання (ст.8, 15, 21)

Б) вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№1 ст. 21).

  1. Апаратно програмне забезпечення комп’ютера:

А) вміти відповідати на питання (ст.30, 36, 49, 59, 67)

Б) вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№2 ст. 50, №3 ст. 69).

  1. Опрацювання текстових даних:

      А) вміти відповідати на питання (ст.79, 88, 100, 105, 116, 128)

Б) вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№4 ст. 107, №5 ст. 129).

  1. Опрацювання об’єктів мультимедіа

А)  вміти відповідати на питання (ст.137, 145, 151)

Б)  вміти виконувати практичні роботи такого виду як  (№6 ст. 146, №7 ст. 152).

Файли-заготовки до практичних робіт Ви знайдете за посиланнями, які розміщено на сторінці Інформатика – Практичні роботи

Зразок практичного завдання.

Бажаємо успіхів.

Чекаємо на співбесіді.

І семестр

С П І В Б Е С І Д А

Українська література 5 клас

Співбесіда з української літератури в 5 класі передбачає перевірку освітнього рівня знань екстерна за програмою самостійної роботи, в якій зазначені теми та обсяг  навчального матеріалу.

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати практичні завдання, які стосуються програмного матеріалу.

 

Орієнтовні запитання до усної співбесіди

 

Поясніть  значення термінів: міф, легенда, переказ, прислів’я, приказка, казка, літературна казка, гіпербола, епітет, декламація, жести, міміка.

Визначіть твір відповідного жанру, запропонований вчителем.

Чим запам’ятався твір:

Міфи «Про зоряний віз», «Берегиня», «Дажбог»

Легенди «Як виникли Карпати», «Чому пес живе коло людини», «Чому у морі є перли і мушлі», «Неопалима купина»

Переказ «Прийом у запорожців»

Казки «Яйце-райце», «Мудра дівчина», «Летючий корабель», І.Франко «Фапбований лис»,

В.Королів-Старий «Хуха-Моховинка», В.Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон», Г.Малик «Незвичайні пригоди Аліси в країні Недоландії»

Поезії Л.Глібов «Хто розмовляє?», «Що за птиця?», «Хто сестра і брат?», «Хто вона?»

Назвіть по 5 прикладів – прислів’їв та приказок, назви спільне та відмінне.

Загадайте  5 загадок. Назвіть ознаки загадки.

Дайте характеристику героїв вищезазначених творів (на вибір вчителя).

Висловіть власну думку щодо твору.

На співбесіді вчителем можуть бути запропоновано такі види роботи:

–          Зробити аналіз твору.                                 * Аналіз твору

–          Дати характернику герою                           * План характеристики героя

–          Скласти план                                               * План до твору

–          Виконати тести                                            * Тести

–          Написати літературний диктант                 * Літературний диктант

У вкладках Ви знайдете рекомендації до :

ведення читацького щоденника.                           * Читацький щоденник.

ведення словника літературних термінів             * Словник літературних термінів.

 

На співбесіді можна користуватися робочим зошитом, читацьким щоденником, словником літературних термінів, за умови, Ви вели їх самостійно

І семестр

С П І В Б Е С І Д А

Українська мова 5 клас

На питання, що таке співбесіда ви знайшли відповідь на сайті школи у вкладці ЕКСТЕРНАМ (співбесіда).

 

На співбесіді Вам необхідно мати:

  1. Програму самостійної роботи (сайт: вкладка Методична сторінка).
  2. Підручник, за яким ви готувалися (бажано розмістити на робочому столі). Рекомендований підручник, який ви могли отримати в бібліотеці МУШ – Глазова О. П. «Українська мова. 5 клас», 2018 р. (електронна версія https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/878)
  3. Робочий зошит і ручку.

 

ОРІЄНТОВНІ ЗАВДАННЯ НА СПІВБЕСІДУ

 

Знаю і відповідаю!

Запитання у підручнику.

Тема. Повторення вивченого – ст 34.

Тема. Лексикологія – ст. 70. Тема.

Будова слова. Орфографія – ст. 87.

Можна навіть перевірити свої знання, скориставшись QR кодом в кінці кожної теми. Для цього потрібно відкрити тести, дати на них відповіді, отримати результат. Зробити висновки.

 

Чого треба навчатися:

 

Знайти відповідь на питання

 *Чи варто над цим замислитися?

 

* – позначені  зразки завдань, прикріплені в окремих файлах.

Активуйте їх для роботи, зробивши клик.

Бажаємо успіхів.

Чекаємо на співбесіді.

І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з історії України у 5 класі

Співбесіда з історії України у 5 класі передбачаєперевірку екстерна щодо сформованості у нього  уявлень і початкових знань про історію як галузь людських знань, як науку,що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна.

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Орієнтовні питання до співбесіди в І семестрі:

  1. Що означає слово «історія»?
  2. Чому історію називають наукою про людей у часі?
  3. Як люди вимірюють час? Що таке календар?
  4. Які основні відмінності історичної карти? Про що можна дізнатися з історичної карти?
  5. Що називають історичним джерелом? Які бувають джерела?
  6. Що таке історична топоніміка?
  7. Що таке історична подія?
  8. Що таке історичне явище? Наведіть приклади.

9.У чому цінність і користь історії як науки?

  1. Назвіть основні види історичних джерел і наведіть їх приклади.
  2. Назвіть три історико-етнографічні регіони України.
  3. Назвіть регіон, у якому проживаєте (проживали) Ви. 13. Які відмінності між історією та міфами?
  4. Що необхідно історикам для відтворення подій минулого, коли свідків вже немає?
  5. Як природні умови можуть впливати на життя людей? (на прикладі окремих історико – географічних регіонів України).

16. Які основні відмінності історичної карти? Про що можна дізнатися з історичної карти?

  1.  Яка різниця між історичним і календарним часом?
  2. Що необхідно історикам для відтворення подій минулого, коли свідків вже немає?
  3. Де зберігаються речові джерела?
  4. Як мова може виступати історичним джерелом?
І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з історії України у 6 класі

Співбесіда з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) у 6 класі передбачає перевірку екстерна щодо сформованості у нього  уявлень і початкових знань про історію як галузь людських знань, як науку, що має свій предмет вивчення і свої методи дослідження.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна.

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Орієнтовні питання до співбесіди в І семестрі:

Питання для усної співбесіди ( І семестр)

  1. Які теорії походження людини ви знаєте? У чому вони полягають?
  2. На які періоди поділяється кам’яний вік? Що покладено в основу періодизації?
  3. Які були основні заняття первісних людей?
  4. Назвіть перші знаряддя праці первісної людини.
  5. Що таке стоянка?
  6. Опишіть житло неандертальців.
  7. Що взято за основу при створенні періодизації давньої історії людства?
  8. Які найважливіші винаходи зробила людина у палеоліті та мезоліті?
  9. Чим відрізнявся рід від людського стада?
  10. Чим було зумовлена поява матріархату?
  11. Де зародилось землеробство?
  12. Які нові способи обробки каменю винайдені в неоліті?
  13. Чому в первісних людей виникла потреба в обміні?
  14. Як перші ремесла змінили життя людини?
  15. Чому у осілих народів керамічні вироби були з плоским дном?
  16. Поясніть, у чому полягають перший і другий великі поділи праці.
  17. Чому виникають перші міста?
  18. Чим сусідська община відрізнялась від родової?
  19. Чим була зумовлена поява патріархату?
  20. Коли відбулося залюднення території Європи?
  21. Де знайдена перша стоянка первісних людей на території України?
  22. Яка археологічна культура була першою землеробською на теренах України?
  23. Хто такі індоєвропейці?
  24. Які зміни відбулися у житті Європи у період бронзи?
  25. Коли існувала Трипільська культура?
  26. Яке було основне заняття трипільців?
  27. Що сприяло нагромадженню практичних знань первіс­ною людиною?
  28. Чому первісна людина наділяла неживі предмети над­природними властивостями?
  29. Охарактеризуйте перші форми релігійних вірувань. Що з вірувань первісних людей дійшло до нашого часу?
  30. Що зображали первісні люди на своїх малюнках?
  31. Як називали єгиптяни свою країну?
  32. Чому стародавні греки називали піраміди дивом світу?
  33. Опишіть внутрішню будову піраміди Хуфу.
  34. Які природні властивості річки Ніл використали єгиптяни на свою користь?
  35. Чому Єгипет називали «Даром Нілу»?
  36. Коли в Єгипті з’явилися перші землероби?
  37. Опишіть, як давні єгиптяни обробляли землю.
  38. Які пристрої використовувалися для штучного зрошення полів?
  39. Які ремесла були поширені в Давньому Єгипті?
  40. Чим у Давньому Єгипті займалися жерці?
  41. Розкажіть про основні обов’язки писця.
  42. Опишіть один день із життя єгипетського селянина.
  43. З яких частин складалася єгипетська армія?
  44. У чому полягала релігійна реформа Ехнатона?
  45. Чому давньоєгипетське сус­пільство не змогло б існувати без фараона? жерців? писців? чиновників? військо­вих? селян?
  46. Завдяки чому вдалося прочитати ієрогліфи?
  47. Які правила існували у живопису та скульптурі єгиптян?
  48. Назвіть найвеличніші храми Давнього Єгипту.
  49. Назвіть основних єгипетських богів.
  50. Розкажіть про природні умови та жителів Південного Дворіччя.
  51. Чому міф про всесвітній потоп народився саме у Дворіччі?
  52. Яку частину Дворіччя називали Шумером, а яку – Аккадом?
  53. Які інші назви має Дворіччя?
  54. Чому, на вашу думку, в законах Хаммурапі пе­редбачались тяжкі покарання?
  55. Які наукові знання розвивались у Дворіччі? Як вони допомагали в житті її мешканцям?
  56. Що в законах Хаммурапі здається вам спра­ведливим і що несправедливим?
  57. З іменами яких царів пов’язані утворення і розквіт Ассирійської держави?
  58. Як ви гадаєте, завдяки чому ассирійцям вдавалося протягом століть вести переможні війни?
  59. Яким було головне заняття фінікійців?
  60. З якою метою фінікійці засновували колонії?
  61. В чому переваги фінікійського алфавіту перед писемністю Стародавнього Єгипту чи Дворіччя? У чому його недоліки?
  62. Яка слава —добра чи погана —ходила про фінікійців?
  63. Яку роль в історії давніх євреїв, за легендою, віді­грав Мойсей?
  64. Чим уславилися царі Давид і Соломон?
  65. За правління якого царя Нововавилонське царство досягло свого розквіту?
  66. Розкажіть про одне з вавилонських архітектурних чудес.
  67. У релігіях яких народів Дворіччя існував єдиний бог?
  68. Чим шумерський клинопис відрізнявся від перського?
  69. Уявіть себе шумерським учнем і опишіть свій шкільний день.
  70. Хто такий Гільгамеш?
І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з української літератури у 10 класі

 

Співбесіда з української літератури у 10 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна

(http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/10-укр.літ.pdf ).

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Наприклад, можливі такі запитання:

  1. Що ви знаєте про діяльність корифеїв українського театру?
  2. Якими були наслідки Валуєвського циркуляра та Емського указу для української літератури другої половини 19 ст.?
  3. Які нові епічні жанри з’явилися в українській прозі другої половини 19 ст.?

 

завдання:

  1. Дайте характеристику образів-персонажів повісті «Кайдашева сімя».
  2. Зробіть порівняльну характеристику образів Карпа і Лавріна з повісті «Кайдашева сімя».
  3. Поміркуйте, чи актуальна проблематика повісті «Кайдашева сімя» сьогодні?

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми (інформацію з теорії літератури, про життя і творчість письменників, тексти програмних художніх творів), набуті компетенції (вміти аналізувати й висловлювати власну думку, декламувати напам’ять).

І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з української літератури у 8 класі

 

Співбесіда з української літератури у 8 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна (http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/8-укр.літ

.pdf  ) .

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Наприклад, можливі такі запитання:

  1. Які є види і жанри лірики?
  2. Що стало причиною арешту Т.Шевченка?
  3. Де і коли відбуваються події, описані в оповіданні О. Довженка «Ніч перед боєм»?

 

завдання:

  1. Поясніть, що таке вільний вірш. Наведіть приклади поетичних творів, написаних вільним віршем.
  2. Зробіть порівняльну характеристику образів Юлька і Славка з повісті «Шпага Славка Беркути».
  3. Поясніть, чому існує два варіанти тексту вірша «Любіть Україну».

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми (інформацію з теорії літератури, про життя і творчість письменників, тексти програмних художніх творів), набуті компетенції (вміти аналізувати й висловлювати власну думку, декламувати напам’ять).

І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з української мови у 10 класі

 

Співбесіда з української мови у 10 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна (http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/10-українська мова

.pdf) .

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Наприклад, можливі такі запитання:

  1. Що таке лексикографія? На які типи поділяються словники за призначенням?
  2. Які ознаки літературної мови?
  3. Які є типи норм?
  4. Як у мові зявляються омоніми?

завдання:

  1. Визначте правильно наголос у словах: випадок, вітчим, середина, індустрія, каталог, спина, калиновий, дочка, одинадцять, черговий.
  2. Наведіть приклади фразеологізмів, які були б доречні під час промови на тему «Знання – це скарб»
  3. Наведіть приклади типових лексичних помилок.
  4. Поясність, що таке моделювання аудиторії . Як знання про склад майбутньої аудиторії впливатиме на текст промови?

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми (Лексикографія. Лексична норма. Орфоепічна норма. Риторика), набуті компетенції (вміти аналізувати й застосовувати знання на практиці).

І семестр

Рекомендації щодо співбесіди з української мови у 8 класі

Співбесіда з української мови у 8 класі передбачає перевірку екстерна щодо вивченого і засвоєного матеріалу.

Спілкування відбуватиметься за темами і обсягами, зазначеними у програмі самостійної підготовки екстерна (http://uis.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/8-%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf ) .

Під час співбесіди екстернові пропонуватиметься відповісти на питання або виконати завдання, які стосуються програмного матеріалу.

Наприклад, можливі такі запитання:

  1. Що таке словосполучення? Які є види словосполучень за способами вираження головного слова?
  2. Що таке граматична основа речення?
  3. Які є другорядні члени речення?
  4. Які є види односкладних речень?

завдання:

  1. Поясніть, у якому реченні неправильно узгоджено прикладку.

А). Ми запланували екскурсію до міста Луцька.

Б). Скажіть, будь ласка, як пройти до станції «Васильківська».

В). Можливо вас здивує, що в озері Сиваші солона вода.

  1. Зробіть розбір речень.

А).  Я не можу мовчати.

Б).  Поезія повинна бути чиста.

В).  Це не відповідь.

  1. Зробіть розбір речення. Отаман козаків мав на собі червоний жупан із золотими ґудзиками. Поясніть, які види означень є в цьому реченні.
  2. Визначте, до якого типу належать речення.

А). Задзвонили в усі дзвони по всій Україні.

Б). Дуби, посивілі від пилу…

В). Як весело було усім нам у ту мить.

 

Під час співбесіди екстерн має максимально продемонструвати знання з відповідної теми (Словосполучення. Речення. Односкладне речення. Повне та неповне речення. Другорядні члени речення), набуті компетенції (вміти аналізувати й застосовувати знання на практиці).