І семестр

Орієнтовні питання до співбесіди

  • Якою мовою говорять в Україні?
  • Наведи приклади усного та писемного мовлення.
  • Слова-назви предметів. Наведи приклади.

На які питання відповідають слова-назви. Істоти-неістоти.

  • Слова- назви дій. Наведи приклади.

На які питання відповідають слова-назви дій.

  • Слова-назви ознаки. Наведи приклади.
  • До слова-назви предмета добери слово-назву ознаку та слово-назву дії (наприклад: (що?)олівець (який?) зелений (що робить?) малює;

(хто?) котик (який?)маленький (що робить?) нявчить).

  • З чого складаються речення?
  • Які розділові знаки ставимо в кінці речення.
  • Скільки слів може бути у реченні.
  • Склади речення. Назви кількість слів у реченні.
  • Промов речення з різною інтонацією.

Наприклад:

  • Рома пішов до школи.
  • Рома пішов до школи?
  • Рома пішов до школи!
  • Які букви ти вже вивчив?
  • Який звук позначає вивчена буква?
  • Які бувають звуки? Мовні і немовні звуки. Наприклад: шум дощу, спів пташки(немовні); Мурчику! Киць-киць! (мовні)
  • Що ми бачимо і пишемо? (букви)
  • Що ми чуємо і вимовляємо (звуки)
  • Які звуки позначають знаками [●]; [▬]; [═].
  • Скільки голосних звуків в укр. мові? (6)
  • Скільки букв позначають голосні звуки в укр. мові? (10)
  • Який приголосний звук завжди м′який?
  • Яка буква не має звука?
  • Запиши звукову модель слова: наприклад рука, апельсин, олівець.
  • Склад слова. Як поділити слово на склади?
  • Наголос. Визнач наголос у словах. Наприклад – голова, осінь.
  • Зробити звуковий аналіз слів: ручка, зошит, око, день.
  • Уміти прочитати текст (до 25 слів і більше), переказати його.
  • Розказати напам′ять 2 приказки, 2 загадки, 2 скоромовки,

На які свята співають колядки, щедрівки.

  • Розглядаємо картину – описуємо її.

Презентація букв

Administrator